"And the dreams that you dreamed of
Dreams really do come true"


save the date


lördag 29 januari 2011

På väg till bröllopsmässan på Grand

Ja, påväg var jag, men kom på att jag inte skulle hunnit till roslagsbanan om jag inte hade nöjt mig med att bara ha strumpbyxor och bh. Så blev icke fallet och jag får snällt vänta på nästa, eftersom vi bor ute i skogen-ish så går den inte förän om en halvtimme.
Jag ska in och träffa Susie på stan, sen ska vi möta upp min barndomsvän Maria och hennes kompis för att gå på Bröllopsmässan på Grand Hotel. Jag har tidigare släpat runt Mathias på bröllopsmässan i Nacka, men då han föredrar att sitta hemma och spela TV-spel så tänkte jag att det får bli en tjejdag i stället! Passar mig fint :)
Lägger in lite tips och bilder från mässan imorgon.
Så länge kommer en mycket mysig bild på mig och Mathias, som vi längtar tillbaka!!
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar