"And the dreams that you dreamed of
Dreams really do come true"


save the date


onsdag 26 januari 2011

Accessoarer

Nu sitter jag här igen, funderar och funderar. Vad ska jag ha för skor? Vad ska jag ha för hårsmycke? Halsband? Örhängen? Det är en djungel där ute.
Men jag har några favoriter, jag har hittat en hel del på etsy.com, btw den grymmaste sajten!!
Jag skulle vilja ha något vintage aktigt, men det får inte vara för stylat. Något likande det här hade jag tänkt mig:

En ivory fjäder fascinator från Etsy

Den här stilen vill jag ha men inte just detta motiv (Etsy)

Den här är också fin (även den från Etsy)
skor från Bianco
Även denna sko är från Bianco



När jag sitter och letar märker jag hur otroligt kräsen jag är, det finns tusentals halsband och tusentals hårsmycken, men inget känns ultimat. Sen ändrar jag mig ju förstås hela tiden. Jag vill ha lite alice i underlandet känsla ena stunden, andra stunden vintage. Jag blir tokig. Men men, man kunde ju haft värre problem.

Jag längtar till våren nu, då är det dags att shoppa skor och prova tårta, håruppsättning och smink. 
Nu kommer snart Mathias hem. Jag har varit sjuk i veckan, men mår bättre nu, skönt, för det är förbaskat tråkigt att va sjuk i flera dagar.

Hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar