"And the dreams that you dreamed of
Dreams really do come true"


save the date


torsdag 7 april 2011

Hattar och andra dekorationer

Oj oj, jag säger bara det, vilka hattar det finns att köpa! Jag var inne i en liten butik i Gamla stan igår som heter Mode Rosa. www.moderosa.se.

Tjejen i butiken var jättetrevlig och hjälpte mig att prova säkert 10 st. Jag hittade en jag föll för, den var så läcker, och i den modellen jag tänkt mig, men den var dyr... Jag köpte den på öppet köp för att prova till klänningen, så i helgen ska jag ta på mig skruden igen ;)

Dessa är från Emelie Ovesdotter, inte samma som jag köpte från.




Jag är så konstig, för jag vill känna samma lycka som när jag köpte klänningen, att det var heeelt perfekt, jag var så lycklig så jag hade fjärilar i magen. Men jag har inte känt den känslan med något annat nu, inte ens med ringen, men jag tror att jag bara är nojig. Allt är ju så fruktansvärt vackert, jag får ju allt precis som jag vill ha det!

Jag har hittat lite nya inspirationsbilder från bröllopstorget, alla blivande brudar sitter på så mycket information och inspiration!

Ska ut och plocka sommarblommor dagen innan bröllopet och hänga i små plåtburkar längs med "gången" vid vigselplatsen.. Tror jag! :) Har lite andra pysselprojekt jag vill göra också, bland annat en vägskylt, tackskylt m.m.



2 kommentarer:

  1. Häftigt med hatt till vigseln, ovanligt :) Hoppas du och din m2b får en härlig helg tillsammans! :)

    SvaraRadera
  2. Ja det är bara nästan en hatt, hälften håraccessoar hälften hatt kan man säga :) tack detsamma!

    SvaraRadera