"And the dreams that you dreamed of
Dreams really do come true"


save the date


tisdag 26 april 2011

Bordsplacering

Ja, snart är det dags att fixa bordsplaceringen, först måste alla bekräfta att de kommer på bröllopet, vilket inte alla har gjort, men det är inte sista datum förrän på söndag, så det finns några dagars utrymme till detta..
Jag har funderat på vilka som passar bra ihop och kan sitta intill varandra, det är verkligen supersvårt faktiskt. Har gjort det lite enklare för mig genom att göra två olika tomma mallar med bord och sen skrivit ut små lappar med alla namn som jag ska sätta små kardborrband på så man kan flytta runt det på bordet och se vad som blir bäst. Alternativet med post-it finns ju också, men jag kan ju inte låta bli att använda min skaparanda till sånt här! Jag har ju såklart gjort skisser i våra bröllopsfärger :)
Frågan är hur vi ska placera borden, för det kommer tyvärr inte få plats med bara 3 tungor utan det måste vara 4 eller fler. Så nu är frågan vilket av dessa som känns bäst?


Vi ska ut till herrgården på söndag och titta igen, då ska jag visa skisserna för Cecilia, så får vi se vad hon tror funkar bäst. Sen kan jag börja pussla och pyssla med detta nästa vecka! Längtar faktiskt lite. Vill hellre göra sånt här än att sitta och jobba just nu, men det får man ju ingen lön för, så dags att gå tillbaka till arbetet...

1 kommentar:

  1. Det är svårt med bordsplacering. Men jag tycker nog att den nedersta varianten ser bäst ut. Jag vill inte sitta bredvid min karl, bara så du vet :-) Men placera mig gärna bredvid någon glad och trevlig person.

    SvaraRadera