"And the dreams that you dreamed of
Dreams really do come true"


save the date


onsdag 6 juli 2011

Godis

Ja de flesta vet ju att jag har varit utan alla typer av godis i fyra månader fram till bröllopet. Jag var verkligen jätteduktig och längtade inte så mycket efter det tillslut. Nu har jag börjat äta som jag vill igen, eller inte helt som jag vill, men nästan. Så på semestern blev det glass, kakor eller godis varje dag. Helt värdelöst för min stackars sockersugna kropp. Nu ska jag hålla upp igen och bara äta på helgen max 2 dagar och på semestern några dar. Ska försöka att inte äta mycket!

Nu funderar jag dock på vad mitt sockersug kan bero på. Visst, vissa föds med högre sug, men jag växte ju upp med hundratals godiskartonger i garaget. Det fanns där hela tiden. Nu har ju jag visserligen tröttnat på just remmar (som min familj säljer), men jag vet ju att de är fruktansvärt goda, alla gillar väl remmar?

Kolla in Godisremmar.se om ni undrar vad jag menar!
Där kommer ni kunna köpa godisremmar online, året om, dygnet runt. Så kommer de på posten en eller två dagar senare. Sajten är under uppbyggnad.
Remmarna kommer från Billinge Godis och är såklart färska och finns i alla smaker, sura som salta.
Maila gärna om ni vill veta när godiset blir tillgängligt att beställa.
ida.eglund@gmail.com

Länge leve sockret!

Foto på Billinge Godis från http://jennysv.blogg.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar