"And the dreams that you dreamed of
Dreams really do come true"


save the date


tisdag 26 juli 2011

3 dagar kvar till årets näst bästa bröllop!

På fredag gifter sig älskade Mien och Kaj. Ska bli så kul att få vara med på deras dag, jag är såå glad att vårt är över faktiskt, nu kan man koncentrera sig på att njuta och ha kul på deras bröllop. Jag ska äta både förrätt och huvudrätt med fisk! Kan ni tänka er :) Äter fisk ungefär en gång om året, i år blir det röding, det blir spännande. Var så länge sen jag smakade det.
Mathias har valt ut sin outfit och jag med, jag sprang och panikshoppade på stan efter jobbet igår, nu när vi åker ner till Gränna (där de ska gifta sig) så passar vi på att åka till Mjölby i några dagar. Idag fyller svärfar Peter 55 år. Så vi ska fira honom och Johan som fyllde år för en månad sen.
Jag köpte två tröjor igår, hittade båda på Zara, 2 min efter att de hade stängt. Haha, den ena var en stickad kofta i typ samma grön som Mathias har på näsduken och slipsen, och den andra var marinblå nästan som Mathias kostym. Så vi får väl helt enkelt se hur vädret är, är det kallt och regnit så blir det stickat, är det sol så blir det den blå tunna koftan.

Det är så himla kul, det är så många gravida runt oss nu, det kommer bli baby-boom i vinter! Ska bli kul att se Johannas mage nu när vi åker till Mjölby. Nej, jag är inte gravid :) Ska ju inte riskera att inte få dyka på bröllopsresan heller :)

På fredag smäller det Maria o Kaj! Då är ni Man & Hustru, (men jag talar av erfarenhet när jag säger att det inte kommer kännas som nån större skillnad, förutom att fingret blingar mer). Men spännande är det allt, håller tummarna för sol över Jönköpings län!!

1 kommentar:

  1. hihi.. men det kanske blir mys på eran honeymoon så det blir en kusin till lillpucken;)
    Ska bli så himla kul att ses igen!!
    Å magen växer.. vi gör vårat andra ultraljud på torsdag med!!
    Kram Johanna

    SvaraRadera